ח"כ גוטליב פותחת הכל: "לא חייבת כלום ליועצי נתניהו"

אסתי פלד No Comments on ח"כ גוטליב פותחת הכל: "לא חייבת כלום ליועצי נתניהו"

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד בהתקפה חריפה על יועצי נתניהו אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מיהו בכלל? אני לא חייבת לו דבר. ואגב, יועץ של אישיות בכירה צריך להיות איש צללים. לא איש בכותרות" | האזינו לריאיון המלא

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הסערה בלשכת נתניהו עם חברות הכנסת גלית דיסטל וטלי גוטליב, שיועצו הקרוב של נתניהו קרא להן כפויות טובה, ח"כ גוטליב פותחת הכל בריאיון סוער לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" של "קול חי".

בתחילת הריאיון התייחסה גוטליב בכובעה כעו"ד לעדות של דוד שרן בתיקי נתניהו שעוררה סערה. "מה שקרה היום במשפט נתניהו זו רעידת אדמה. מישהו בפרקליטות צריך ללכת הבייתה. אדם שמספר את זוועות החקירה שלו הוא לא עד עוין, הוא מספר מדם ליבו" פתחה גוטליב כשהיא נסערת.

"באיזו עוד מדינה מנהלים ככה תיק פלילי?" תהתה. "השמאל חושש פתאום מחוק פקודת המשטרה שאולי יתחילו לחקור שמאלנים. אבל שמאל לא חוקרים, כל פעילי בצלם שמפריעים לחיילי צה"ל לא נחקרים. אין דבר יותר טוב ממשפט נתניהו. אם סתם הייתי מספרת על מה שקורא שם בפרקליטות סתם לא היו מאמינים. עכשיו כולם רואים את זה" אמרה.

"תראו למשל את דרעי, 8 שנים חיפשו אותו, לא מצאו כלום, אז הביאו איזה תיק מיסים שלאדם רגיל היה מסתיים בכופר. אין לי עניין איתו אני לא מש"ס, אבל תראו את הדברים הנוראים שקוראים בפרקליטות".

"דינה זילבר קראה לנתניהו עוד בתפקיד, פייק מנהיג. חיות מדברת נגד חקיקה בכנסת. אני צריכה לשאול אותה רשות לפני שאני מחוקקת? איפה אנחנו נמצאים?" זעקה החכי"ת.

לאחר שהציגה את הבעיות הרבות, הסבירה מה לדעתה יכול לפתור אותן: "הפיתרון הוא לפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה. שני התפקידים שהוא ממלא לא יכולים להיות תחת אותו אדם, הוא לא יכול גם לייעץ וגם לחתור אחרי חכי"ם".

"בנוסף, היועץ צריך להתמנות במשרת אמון. וגם, חובה להקים גוף ביקורת על הפרקליטות. יש להם כח רב, וצריך להקים מעליהם גוף עם שיניים. ממתי ביקורת היא היפך הדמוקרטיה? להיפך, זו תפארת הדמוקרטיה".

"לתפקיד נשיא ביהמ"ש העליון מתמנה ותיק השופטים, הם דואגים שרק הוא יגיש מועמדות. אני רוצה לבטל את שיטת הסניוריטי הזו".

לאחר שהבהירה את עמדתה בנושא המשפטי, התייחסה גוטליב למהומות בליכוד, בינה לבין יועצי נתניהו: "אני נבחרת ציבור, עברתי פריימריז קשים מאד. צחי ברוורמן ואיקי כהן הם יועצים של נתניהו, עם כל הכבוד להם, אני לא חייבת להם כלום" אמרה בתוקף.

"לפני הנאום הראשון שלי הם ניגשו אליי וביקשו ממני לנאום בממלכתיות, והלכו להדליף את זה לבן כספית. הם אומרים שהם הלכו לעשות פוליגרף, אני עד היום לא ראיתי את התוצאות" טענה.

"אתמול אני רואה שברוורמן קורא לי ולגלית דיסטל כפויות טובה. מיהו בכלל? אני לא חייבת לו דבר. ואגב, יועץ של אישיות בכירה צריך להיות איש צללים. לא איש בכותרות" כך גוטליב.

"אני נבחרתי על ידי 11 אלף בוחרים בליכוד. אני לא מכירה את ברוורמן. הוא נחקר בעבר על גריסת מסמכים, וגם על קידום שהוא ארגן לאשתו השופטת. אני נבחרת ציבור שבאתי לעבוד למען הציבור" סיכמה.

האזינו לריאיון הסוער:

 

 



0 תגובות